понедельник, 23 февраля 2009 г.

Лохотрон


Нещодавно я натрапив на пропозицію роботи з хорошим окладом і цікавою посадою – менеджер персоналу. Позвонивши, мене в той же день запросили на співбесіду. Цікаво – що фірма називається «Інформ бізнес центр». От я і подумав, мабудь має бути щось достойне… Як потрібно підготувався і подався на пошуки перспективного майбутьнього.
При вході в офіс, я побачив не маленьке скупчення народу. Привіткривши завісу всього маскараду, зразу відчув щось неладне. Стіни завішані різними дипломами і нагородами з китайськими єрогліфами. (цікаво, що я не помічав, як там пробігали китайці). От думаю попав… Інформ бізнес центр, можна подумати без китайців таке не можем придумати. Всі ці ігриві посмішки працівників, мене зразу насторожили. Очевидно кожен день фірму відвідує немала кількість бажаючих працевлаштуватись. Почав прокручувати плівку назад, думаю, чого ж вони навіть документ про освіту не попросили взяти, чого резюме не просили принести?…
Люди метушливо заповняли анкети і чекали черги, коли їх покличуть на співбесіду. А я вже почав видавати себе мімікою. Дехто запитував в представника на вході: «що за фірма, чим займається?», то отримували відповідь: "дочекайтесь вам все пояснять". Дочекавшись своєї черги мене запросили на співбесіду, сказали що я повинен працювати з підбору персоналу. Але потрібно пройти тренінг. Я запитав: «чим займається фірма?». Відповіли чули таке: «тянь-шинь»?. Я посміхнувся і згадав своїх друзів, які не лише чули, але й «підробляли» на дядю… Далі мене пороспитували про мої минулі досягнення, а я вже не переживаючи, що втрачу хорошу роботу запитував про їхні… Бистренько попрощався, сказавши, що поспішаю, я поспішив :)
Дома зазирнув в інтернет почитавши різні коменти, зрозумів, як добре, що я не попався на «хитрих лисиць», на привабливу назву. Через декілька днів відновив пошуки роботи, і виявилось, що представниками, менеджерами цієї фірми, аж кишить в газетах та інтернеті… шкода часу потраченого на ті походеньки, а тепер ще на цю статтю. Незнаю кому вона потрібна?...

4 комментария:

  1. На це все можу сказати одну річ.
    Досить давно попав в таку саму пастку, але на відміну від тебе був досить наївним і купив контракт в Гербалайфі. Вони мені сказали що там можна буде заманити людей через інтернет. Трохи користувався їхньою продукцією, скажу що дещо було досить якісне. Це все МЛМ або мережевий маркетинг, в якому добиваються успіху десь 2 процента людей які підписують контракт. Зрештою як і в реальному житті.
    Але пізніше зрозумів що легких шляхів немає.
    Автоматично перестав шукати роботу по оголошеннях особливо в газетах.
    Потрібно просто розвивати якусь свою ідею або бути спеціалістом в якійсь сфері, тоді буде нормальна робота.

    ОтветитьУдалить
  2. ну чого фірма серйозна, попав туди на співбесіду щоб з когось поржати, в перші ж секунди після приколювання з них мене попросили геть, шкода що міліцію не викликали...

    ОтветитьУдалить
  3. а ти сміливий, я чогось не відважився. треба було самому міліцію викликати :)))

    ОтветитьУдалить
  4. Я теж з дуру мало не пішла. Але,зателефонувавши в інформ бізнес центр я вирішила що це агенство по працевлаштуванню. Тому зазирнула в нет, і що? Знайшла твою статтю и зрозуміла не варто гаяти часу буду шукати далі. Велике ДЯКУЮ, за те що ти не промовчав, а виклав цю інформацію в неті!

    ОтветитьУдалить